گردنبند Gucci اصل و اورجینال با بهترین کیفیت ست کیف پول خودکار جاکلیدی مردانه شیک مارک Leather ست مسافرتی کادویی 13 کاره، ماشین حساب و خودکار اسباب بازی 6 کاره خورشیدی اورجینال بدون نیاز به باتری و برق

.:عاشق تنها:.

دوستت دارم...این تعارف نیست...زندگی من است

 

 شقایق گفت با خنده نه بیمارم نه تبدارم

 

 

اگرسرخم چنان آتش حدیث دیگری دارم

گلی بودم به صحرایی نه با این رنگ و زیبایی

نبودم آن زمان هرگز نشان عشق و شیدایی

یکی از روزهایی که زمین تبداروسوزان بود

وصحرادر عطش میسوحت تمام غنچه ها تشنه

و من بی تاب و خشکیده تنم در آتشی می سوخت

ز ره آمدیکی خسته به پایش خار بنشسته

وعشق از چهره اش پیدای پیدابود ز آنچه زیر لب میگفت

شنیدم سخت شیدا بود نمیدانم چه بیماری به جان دلبرش افتاده بود اما... طبیبان گفته بودندش اگریک شاخه گل آرد از آن نوعی که من بودم

بگیرند ریشه اش را و بسوزانند شود مرهم برای دلبرش آندم شفا یابد

چنانچه با خودش میگفت بسی کوه و بیابان را

بسی صحرای سوزان را یه دنبال گلش بوده ویک دم هم نیاسوده

که افتادچشم او ناگه به روی من بدون لحظه ای تردیدشتابان شدبه سوی من

به آسانی مرا با ریشه ازخاکش جدا کردوبه ره افتاد

و اومیرفت و من در دست او بودم

واو هرلحظه سر را رو به بالاها تشکرازخدا میکرد

پس از چندی هوا چون کوره آتش زمین میسوخت و دیگر داشت در دستش تمام ریشه ام میسوخت

به لب هایی که تاول داشت گفت اما چه باید کرد؟

در این صحرا که آبی نیست

به جانم هیچ تابی نیست

اگر گل ریشه اش سوزد که وای بر من

برای دلبرم هرگز دوایی نیست واز این گل که جایی نیست

خودش هم تشنه بود اما!نمیفهمید حالش را چنان میرفت و من در دست اوبودم و حالا من تمام هست او بودم

دلم میسوخت اما راه پایان کو؟

نه حتی آب نسیمی در بیابان کو؟

 و دیگر داشت در دستش تمام جان من میسوخت

که ناگه روی زانوهای خود خم شد دگرازصبراوکم شد

دلش لبریز ماتم شد

کمی اندیشه کردآنگه مرادرگوشه ای ازآن بیابان کاشت

نشست و سینه را باسنگ خارایی ز هم بشکافت

اما !  آه

صدای قلب او گویی جهان را زیرورو میکرد

زمین و آسمان را پشت و رو میکرد

وهرچیزی که هرجابود با غم رو برو میکرد

نمی دانم چه میگویم؟ به جای آب خونش را به من میداد

وبرلب های او فریاد "بمان ای گل" که تو تاج سرم هستی دوای دلبرم هستی

"بمان ای گل"

 و من ماندم نشان عشق و شیدایی و با این رنگ و زیبایی

و نام من شقایق شد.....

 



نظرات شما عزیزان:

hichkas.MmM
ساعت17:47---4 دی 1391
salam linket kardam mano b esm hichkas link kon

anita
ساعت15:51---4 دی 1391
mamnon azin ke be man sar zadi webe jalebi dari behet tabrik migam

mehrasa
ساعت8:23---3 دی 1391
khob shod omadam vagarna pashimon mishodam veblog ghashangi dari be veblog manam sar bezan :-*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:جملات عاشقانه,شعر عاشقانه,عکس عاشقانه,اس ام اس,پیامک,جملات احساسی,love, ] [ 17:26 ] [ عاشق تنها ] [ ]